Påsk!

Vilken härlig helg det har varit alltså! Vi blev så fint bjudna ut till hunge över helgen med Alexanders familj. Så vi åkte dit på fredag morgon för att vara med på pimpeltävling till att börja med, jag fick absolut ingen fisk alls men jag hade det riktigt trevligt på isen med Jennifer istället, vi satt där i våra stolar med pimpelspön och surrade och solade. Det var hur trevligt som helt, och vilket väder det här varit. Är lite röd i ansiktet nu jag, men det känna bra! Senare på kvällen så blev det underbart god mat! Röding och potatis med vitvinssås. Asgott!!! Sen plus på det vin och Supergoda snapsar! Ja, jag gillar snaps jag ;) kvällen fortsatte med frågesport och dans och det kunde absolut inte blivit bättre än så!
Lördag Så åkte vi ut på isen igen hela dagen, njöt av solen och pimplade ännu lite till, ingen fisk för mig ännu en gång haha!! Sen spelade vi kubb som vi vann båda gångerna med eller utan sol i ögonen! Haha!
Sen på kvällen så åt vi påskbord! Vi vek så fina påskharar av servetterna jag Jennifer och Tova.. Haha!
Söndagen däremot så var jag riktigt trött, orkade inte någonting, lite var nog Alex fel då han höll mig vaken till fyra men ändå. Haha han förargade mig lite, jag var på gränsen till att lyfta ut honom till kökssoffan men jag var så trött att jag inte orkade vänd mig i sängen ens.. Fört låg han och skrattade i oändlighet! Hela två timmar låg han bara och skrattade, för att sen säga mitt namn flera gånger och börja peta i mig bara för att när jag sedan svarade så säger han "skulle bara se om du sov" då ville jag mörda! Men inte var det nog då inte vill jag lova!!! Nejdå han höll igång ett bra tag till bara för att avsluta med ett samtal i sömnen med sin mamma.. Haha rätt så kul så här i efterhand men jg var verkligen arg under tiden!
Men som sagt på söndagen så körde jg tillbaka hem igen, lite tråkigt, hade gärna stannat men jag skulle ju upp och jobba idag.. Så vi var tvungen att åka hem igen..
Men i alla fall jag vill tacka alla inblandade för en riktigt trevlig helg! Den kunde inte blivit bättre än såhär!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback