Första inlägget

Startar upp min blogg som mina underbara lillasyster Louice har fixat till åt mig, hon är så duktig! Är jätte nöjd med resultatet!

Vad ska vi börja med då! Kan ju starta upp med att berätta att vi har renoverat i hallen hemma, lagt nytt golv och fixt väggar och tak. Vi har sänkt taket och ska fälla in spotlights och det kommer att bli så fint! Ser Verkligen fram emot slutresultatet! Ska ta bilder då och visa här på bloggen!

Allt annat går det också finfint med, håller igång med cheerleadingen plus tt vi startat upp ett minior lag, de är så söta allihopa! Jag blir så glad när vi tränar dem!

Jag har även stretchat och hållt igång själv, kan nu sitta i spagat när jg är varm i kroppen! Hur kul som helst, kan också dra en så kallad heelstretch vilket jag trodde skulle ta en evighet, men nu kan jag det. Jag har stannat upp lite va gäller scorpio då jg haft lite känningar hit och dit, så jag får vara försiktig.. Även vad gäller flickisar tråkigt nog, men snart så! Bara det ger med sig lite så kommer jag fortsätta.. Kommer hur som fortsätta stretcha lite försiktigt.. Vill inte gå bakåt igen, inte när jag kommit så långt!

Lägger upp lite bilder också :) bland annat en där jag testar lib! Haha tycker den är jätte rolig!

Ja det får räcka så hör till att börja med, skriver snart igen! Framförallt om det händer något roligt! ;)
Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback